Nellie

1 årsdag
Idag är det ingen vanlig dag, för idag fyller Nicholas 1 år!
Ett helt år har gått otroligt fort. 
Det är roligt att tänka tillbaka för exakt ett år sedan, då var vi på förlossningen och jag låg i ett badkar på sjukhuset för att lindra värkarna. Strax vid 12-tiden kom min mamma till förlossningen. Vi alla var så exalterade (självklart). Vi visste inte hur denna underbara varelse skulle se ut och bete sig men när han väl föddes kl 18.20 så var det så självklart att det var just honom vi längtat efter. Samtidigt som jag blev paff, "Jaha, var det du som låg i min mage?"
 
Jag är riktigt tacksam över att ha denna underbara pojke i mitt liv. Han lär oss så mycket och ger oss så mycket glädje och kärlek, men gör oss även galna ibland. Men det hör till.
Han är det bästa vi gjort, det bästa är att få fostra honom, se honom växa upp, lära honom saker och se hans utveckling. Jag längtar tills han blir större samtidigt som jag vill ha honom liten bebis ett tag till. Men nu är inte bebis längre.
 
Vi önskar honom den bästa första födelsedagen idag och vi ska fira den lite smått ikväll. Det blir riktigt kalas i juli, då fler kan komma att fira honom i efterskott. 
❤ 
 
En helt nykläckt Nicholas 💙
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress