Nellie

Bröllop
Då var det spikat, vi gifter oss i september. Det känns helt otroligt, galet, vuxet och helt perfekt! Vi gifter oss i Skåne och den kyrkan vi valt har två sjöar på vardera sida och vi ska vigas vid vattnet. ❤ 
Blir det nu katastrofväder så är kyrkan plan B att bli vigda i. Vi hoppas som alla andra par att vi får fint väder. 
 
Vi har kompromissat till ett litet bröllop på ca 15 personer. Alex ville att det bara skulle vara vi 2 och jag ville bjuda typ 50 personer, hehe så nu blir det endast nära personer. Vi kan inte bjuda alla vi känner, tyvärr. 
Därav har vi råd att ha bröllop redan i år, annars var tanken att spara pengar till bröllopet till nästa höst. Men nu finns möjligheten och vi har längtat redan ett tag efter att få gifta oss. Jag längtar efter att få inleda ett äktenskap med denna mannen som jag inte bara älskar, är far till mitt barn utan också är min bästavän. ❤ 
 
 
Bild från förra året :)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress