Nellie

Nicholas dop
Igår blev vårt lilla underverk döpt i Vasakyrkan i Göteborg, mina gamla hemtrakter. Jag och min familj bodde nästintill denna kyrka när jag var mindre, plus att min ena syster är själv döpt i Vasakyrkan. Så det fanns många argument för att vår lilla knodd skulle få bli döpt just där.
Det var otroligt lyckat, trevlig och rolig präst, härliga släktingar och vänner på plats och kärlek.
Nicholas "pratade" en del under dopet, lite höga läten här och där, samtycken kanske hehe. Han grät till lite bara när han fick vattnet på huvudet men slutade gråta lika fort som det var över. 
Man skulle få på den där dopklänningen också ;)
 
Nicholas tillsammans med sin gudmor, Linn.
 
Sedan var det fika hemma hos min ena syster, trångt, högljuddt och mysigt! :D
 
Min andra äldsta syster hade gjort så fina och otroligt goda cupcakes.
 
Med ett gäng bilder avslutar vi med en på gammelmorföräldrarna till Nicholas, världens bästa! Underbar och trevlig dag vi fick allihopa. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress